“Travel planet” pratęsė nemokamo kelionės draudimo paslaugas savo klientams. Keičiasi draudimo sąlygos

Blogas

Turite klausimų? Mielai į juos atsakysiu - Gabrielė

Rašykite man arba skambinkite tel.:
+370 686 08919

Klauskite

Dalintis:

Draudimo sąlygos keičiasi nuo šių metų sausio 21 dienos. Draudimas pratęstas dar metams, su garsiu pasaulyje draudiku „Lloyd’s Insurance Company”.

Jau dvejus metus siūliusi automatinį nemokamą draudimą savo klientams, „Travel Planet“ bendrovė šiais metais pratęsė sutartį su draudiku dar metams, tad ir toliau draus savo klientus kelionės draudimu: medicininių išlaidų (įskaitant ir evakuaciją bei repatriaciją sunkios ligos atveju), asmens civilinės atsakomybės draudimu, taip pat draudimu nuo bagažo bei skrydžių vėlavimo ir asmeninių daiktų praradimo atveju kelionės metu.

Tačiau iš draudžiamų rizikų sąrašo išbrauktas neįvykusios kelionės draudimas bei draudimas nuo nelaimingų atsitikimų kelionės metu. Norintiems apsidrausti ir nuo šių rizikų, kelionių organizatorius siūlo tai padaryti papildomai, tiek per keliautojo pasirinktą draudimo bendrovę, tiek per „Travel Planet“ partnerius draudikus.

Draudimo sąlygos keičiasi nuo šių metų sausio 21 dienos. Draudimas pratęstas dar metams, su garsiu pasaulyje draudiku „Lloyd’s Insurance Company”.

„Akivaizdu, kad prieš dvejus metus mūsų pasiūlyta naujovė kelionių rinkoje – nemokamas kelionių draudimas savo klientams – buvo teigiamai įvertintas keliautojų, ir jie aktyviai pasinaudojo šia paslauga“, – sakė Gabrielė Štaraitė, UAB „Travel Planet“ direktorė. Pasak jos, dauguma paraiškų dėl draudžiamųjų atvejų – t.y., net 83 proc. paraiškų – buvo patenkintos, ir klientams išmokėtos kompensacijos. Dažniausi draudžiamieji atvejai: kelionės atšaukimas dėl rimtų priežasčių, bagažo arba skrydžių vėlavimai, taip pat pasitaikė ir atvejų, kai keliautojai kelionės metu patyrė vagystes, ir už jas buvo kompensuota draudikų.

„Travel Planet“ duomenimis, per metus itin išaugo draudžiamųjų atvejų, kai kelionė atšaukiama – praeitais metais tokių atvejų išaugo net 3,5 karto, palyginti su 2018-aisiais. „Kelionė yra rimtas pirkinys, dažnai įvyksiantis už kelių mėnesių ar net pusmečio nuo sutarties pasirašymo, tad normalu, kad įsigydami kelionę, keliautojai turėtų rimtai apsvarstyti tiek savo, tiek artimųjų sveikatą ir kitas aplinkybes, kurios gali lemti, ar pavyks išvykti į kelionę be rūpesčių.“– sakė Gabrielė Štaraitė.

Pasak „Travel Planet“ vadovės, taip išaugus draudžiamųjų įvykių skaičiui, bendrovė turėjo pasirinkimą arba branginti keliones ir išlaikyti tas pačias draudimo sąlygas (tačiau šiuo atveju nukentėtų visi bendrovės klientai), arba nutraukti nemokamo draudimo paslaugas savo keliautojams, arba atsisakyti kai kurių draudžiamųjų rizikų. „Pasirinkome ir toliau dovanoti savo klientams draudimą, nebrangindami kelionių, ir tikimės, kad tai padės mūsų keliautojams ir toliau keliauti be rūpesčių“, – sakė „Travel Planet“ vadovė.

Naujos kelionės draudimo sąlygos galios nuo šių metų sausio 21 dienos. Sutartis su draudiku pratęsta dar vieneriems metams. Draudimo sutartys bus sudaromos visiems „Travel Planet“ klientams, įsigijusiems kelionės paketą šioje bendrovėje, iki 70 metų amžiaus imtinai, visame pasaulyje, išskyrus Afganistaną, Iraką, Iraną, Siriją, Sudaną ir Kubą .

Visos „Travel Planet“ siūlomo draudimo sąlygos yra čia. Sutartis pasirašę klientai taip pat, kaip ir anksčiau, kartu su sutartimi gaus draudimo sąlygų aprašą. „Travel Planet“ vis dar yra vienintelis kelionių organizatorius Lietuvoje nemokamai draudžiantis savo keliautojus.