Pažintinė kelionė į kalningąją Kirgiziją ir Kazachstaną

Atnaujintas maršrutas!

1290 €

+ aviabilietas

Šios kelionės metu savo paslaptis ir gražiausias vietas atskleis net dvi mažai pažįstamos šalys: savitu mentalitetu, egzotiška gamta, jaunosios kartos entuziazmu ir energija spinduliuojantis Kazachstanas bei Azijos Šveicarija vadinama Kirgizija, kurioje net 90 proc. visos teritorijos sudaro kalnai. Nors kelionėje daugiausia matysite gamtos stebuklus nuo smaragdinių ežerų iki snieguotų kalnų viršūnių, kelionės įspūdžius papildys pažintis su vietiniais žmonėmis, jų namais ir virtuve. O kur dar senovinės tradicijos, tokios kaip medžioklinių erelių auginimas, be kurių neįsivaizduojamas vietinių gyvenimas.

• Pažinsite Kazachstano ir Kirgizijos istoriją bei kultūrą: nuo šamanų paliktų raižinių iki turgų, kuriuose dar juntama Šilko kelio dvasia.
  • Gėrėsitės įspūdinga Tian Šanio kalnų, tarpeklių, kanjonų ir slėnių panorama.
  • Atnaujintame maršrute dar daugiau ežerų – smaragdinio žalumo ežeras Kazachstane, žydrasis Kirgizijos perlas Isyk Kulis bei 3000 m. aukštyje tyvuliuojančio Sonkulis, šalia kurio patirsite laukinės gamtos magiją.
  • Pasivaikščiosite įspūdingais kalnų takeliais ir tarpekliais.
  • Pabendrausite su vietiniais žmonėmis – pietausite jų namuose, pažinsite jų gyvenimo būdą ir įsitikinsite, kad legendos apie jų vaišingumą nėra iš piršto laužtos.
  • Sužinosite apie medžioklinių erelių auginimą bei jų būdą, pasigrožėsite kalnų slėniuose besiganančiais arkliais, aplink kuriuos sukasi kirgizų gyvenimas.
  • Maža ir jauki grupė iki 12 keliautojų – galimybė geriau pažinti šalį.

Į KELIONĖS KAINĄ

• Apgyvendinimas 4* viešbučiuose išskyrus 1 nakvynę svečių namuose ir 1 nakvynę jurtoje (po du vienoje jurtoje);
  • Rusakalbiai vietiniai gidai susirinkus 6 – 8 žmonių grupei ir papildomai lietuvis kelionės vadovas susirinkus 10 žmonių grupei;
  • Įėjimo mokesčiai į numatytus objektus;
  • Pervežimai minivenu pagal programą (1 arba 2 priklausomai nuo žmonių skaičiaus);
  • Maitinimas (9 pusryčiai, 4 pietūs, 2 vakarienės).
  • Tarptautinių skrydžių bilietai (apie 500 EUR/asm.);
  • Maitinimas, nenurodytas programoje;
  • Arbatpinigiai (apie 40 EUR);
  • Vienviečio priemoka (270 EUR);
  • Ankstyvas įsiregistravimas arba vėlyvas išsiregistravimas iš viešbučių;
  • Asmeninės išlaidos;
  • Kelionės draudimas.

KELIAUTOJŲ ATSILIEPIMAI

Tai buvo mano gyvenimo kelionė.
Dar kartą noriu padėkoti už nepakartojamą visomis prasmėmis kelionę rugsėjį su gerb. profesoriumi A. Beinoriumi. Nepaprasto grožio su nepaprastai gera aura šalys ir tokia neeilinė asmenybė vadovas. Tai buvo mano gyvenimo kelionė.

Eugenija

Tikrai noriu pasidžiaugti ir padėkoti už puikiai organizuotą kelionę.
Tikrai noriu pasidžiaugti ir padėkoti už puikiai organizuotą kelionę, Andriui už kantrybę ir budistinę išmintį. Viskas buvo tikrai puiku. Ačiū Jums ir didelis ačiū Andriui.

Aušra

Esame laimingi ir dėkingi už lūkesčių pateisinimą ir tikras atostogas :)
Sveiki, Ačiū jums ir Andriui už kelionę ir nuolatinį rūpestį jos metu. Mūsų didžiausias galvos skausmas - organizaciniai reikalai prieš kelionę ir visos kelionės metu. Juos patikėjome jums. Esame laimingi ir dėkingi už lūkesčių pateisinimą ir tikras atostogas :) Grupė išties buvo smagi, žingeidi ir draugiška. Ši kelionė su jumis pirma, bet tikrai  ne paskutinė. Ačiū labai:)   Pagarbiai Skirmunda

Skirmunda

Kelionė į Mianmarą man buvo nuostabi. Su "Travel Planet" keliavau pirmą ir, tikiuosi, ne paskutinį kartą.
Ačiū už dėmesį ir puikią kelionę. Iš tiesų kelionė į Mianmarą man buvo nuostabi. Džiaugiuosi, kad kelionės programa buvo labai intensyvi, turininga  ir įvairialypė pažintine prasme ir sklandžiai įgyvendinta. Šiltas ir rūpestingas Andriaus bendravimas visos kelionės metu leido atsipalaiduoti ir mėgautis įspūdžiais. Didelis privalumas - nedidelė grupė. Turiu vieną pastebėjimą - dėl programos sudėliojimo. Po poilsio prie jūros man jau buvo sunkoka psichologiškai mobilizuotis vėl pažintinei ekskursijai Jangone. Gal būtų tikslingiau įgyvendinti visą  pažintinę kelionės dalį, o po to jau leisti mėgautis poilsiu prie jūros  ir tada namo. Su "Travel Planet" keliavau pirmą ir, tikiuosi, ne paskutinį kartą. Sėkmės ir su geriausiais linkėjimais, Dalia

Dalia

Kelionė pranoko visus mūsų lūkesčius!
Labai norėjau padėkoti vienai iš Travel Planet komandos narių, Astai Savukynaitei. Ji mums padėjo suorganizuoti individualią kelionę į Šri lanką. Buvau nustebinta greitumu, paslaugumu, dėmesiu ir patarimais. Kelionėje jau pabuvome, likome be galo patenkinti, laimingi ir pailsėję. Gidas buvo kaip vaikščiojanti enciklopedija! Jis mus apgaubė išskirtiniu dėmesiu ir žiniomis, puikia anglų kalba. Viešbučių parinkimas tobulas! Kelionė pranoko visus mūsų lūkesčius! Ačiū labai visiems prisidėjusiems.

Ingrida Kšanienė

Dėkojame jums už puikiai suorganizuotą kelionę.
Dėkojame jums už puikiai suorganizuotą kelionę. Aktyvus, informatyvus ir sportiškas turas su puikiu gidu Šri Lankoje ir nepakartojama Maldyvų sala. Vertiname 10 balų iš 10. Linkime jums sėkmės ir tęsti puikią veiklą.

Irena ir Vytautas Džiugai

Puiki, gerai suorganizuota ir sudėliota kelionė po rudeninę Japoniją.
Puiki, gerai suorganizuota ir sudėliota kelionė po rudeninę Japoniją. Nuo megapolio iki kaimelių, šventyklos, muziejai, kalnai, ežerai. Labai malonūs ir mandagūs žmonės, švara, tvarka. Puikūs viešbučiai, skanus maistas, japoniškas onsenas. Nuostabus vadovas Andrius. Ačiū!

Rita Šlepikienė

Noriu visos kompanijos vardu padėkoti už puikiai organizuotą kelionę Japonijoje! Įspūdžiai puikūs:)!

Raminta Šydeikienė

Dėkoju už nuostabiai suorganizuotą kelionę į Turkiją (Kapadokija - Stambulas) visam Travel Planet kolektyvui. Taip pat dėkoju vadovui Andriui Maslauskui už dėmesį, meilę žmonėms, dėmesingumą, profesionalumą!!! AČIŪ!!!

Iraida Čyvienė

Pirmiausia tai puikiai sudėliotas kelionės maršrutas, be galo komunikabilus ir profesionalus gidas, laisvai kalbantis kinų ir anglų kalbomis. Aišku, didžiulis prioritetas  - nedidelė, kompaktiška 12 žmonių grupė.

Praėjo jau daugiau nei 2 savaitės nuo nuostabios ir egzotiškos kelionės į Kiniją. Įspūdžiai pradėjo dėliotis į lentynėles,  nors įvertinti tai, ką matėme, labai sunku. Sunku ne dėl pačios kelionės, o dėl to, ką patyrėme, ką pamatėme ir sužinojome.

Pirmiausia tai puikiai sudėliotas kelionės maršrutas, be galo komunikabilus ir profesionalus gidas, laisvai kalbantis kinų ir anglų kalbomis. Aišku  didžiulis prioritetas  - nedidelė, kompaktiška 12 žmonių grupė, kuri greitai rado bendrą kalbą tiek tarp savęs, tiek ir su gidu.

Kas pirmiausia nustebino susipažįstant su pačia šalimi? Pirmiausia - saugumas. Gal būt tai kiek nervino iš pradžių, kai į kiekvieną metro traukinį, muziejus, oro uostus, geležinkelio stotis esi patikrinamas, peršviečiamas bagažas, įskaitant rankines, kiekvienoje sankryžoje stovi kameros, fiksuojančios   autotransporto priemonių judėjimą ir fotografuojančios vairuotojus. Tačiau vėliau pradedi galvoti, kada Kinijoje buvo teroristinių išpuolių ir randi, kad nepameni tokių. Prie visų tų priemonių greitai priprantama ir priimame kaip natūralų dalyką. Labai nustebino švara. Niekur nepamatysi jokių šiukšlių, dulkių ar netvarkos (lietuvaičiams reiktų pasimokyti). Klausant kinų gidų susidaro nuomonė, kad jie nori būti „dideli“ visame kame. Didžiausias pasaulyje stiklo tiltas, didžiausias pastatas Šanchajuje, greičiausias traukinių judėjimas (Iki 350 km/val.) ir t.t.

Ir dar – praėjo visai nedaug laiko nuo perėjimo į rinkos ekonomikos sąlygas ir rezultate kinai jau neįsivaizduoja gyvenimo be mobiliųjų technologijų. Visas gyvenimas – nuo 70 metų senelio iki paauglių sukasi aplink mobiliuosius  telefonus. Čia ir mokėjimas už pirkinius, metro bilietas, asmens identifikatorius, bankininkystė ir t.t. Mes didžiuojamės savo turimomis technologijomis, tačiau susidarė įspūdis, kad iki jų mums dar toli...

Daugelis iš keliautojų buvome skaitę apie nuostabius Kinijos gamtos paminklus, tačiau tai ką pamatėme neįmanoma aprašyti ar parodyti nuotraukose. Didžioji kinų siena, Avataro kalnai, Molinė kariuomenė, Uždraustasis miestas, Dangaus šventykla Pingan miestelio ryžių terasos, plaukimas plaustais Yulong upe – tai reikia pamatyti, pajausti, išgyventi.

Negalima nepaminėti ir urbanistikos bei architektūros „fokusų“. Jau minėjome, kad kinai nori būti „dideli“. Jei sakoma, kad vykstame į kaimelį, tai kinų supratimu reiškia nuo 500 tūkst. iki 1 mln. gyventojų turinčią gyvenvietę, o miestai – Pekinas ar Šanchajus – virš 20 mln. gyventojų turintys miestai. Tačiau nematėme jokio chaoso gatvėse, transportas sutvarkytas estakadomis (aukštais), plačiai išvystytas metro ir traukinių tinklas.

Aišku negalima nepaminėti Šanchajaus dangoraižių, nuostabaus miesto vaizdo iš apžvalgos bokšto ir naktinių panoraminių miesto vaizdų. Tai REIKIA pamatyti.

O kur dar egzotiški maisto patiekalai, malonios „kančios“ valgant su lazdelėmis ir nuostabių nuostabiausia karka prieš vykstant namo.

Ko gero išsakysiu visos grupės nuomonę, kad mūsų šaunusis gidas Vytis parodė mums ne tik programinę kelionės pusę, bet ir tai kas nebuvo įrašyta programoje. Ačiū jam už tai. Manome, kad Travel Planet puikiai įvertino galimybę susipažinti su šalimi ribodama grupės narių skaičių. Ačiū Travel Planet vadovams ir kelionės organizatoriams už puikią galimybę per 2 savaites pažinti šią egzotišką šalį ir aišku neįmanoma visko išdėstyti trumpame rašinėlyje. Mūsų patarimas – KELIAUKITE ir PAŽINKITE. O manome, kad Travel Planet tikrai pasirūpins , kad jūsų siekiai išsipildytų.

Iki ateinančių kelionių!

Dalė ir Romualdas Kasperavičiai

KELIONĖS UŽKLAUSA

Jei nerandate sau tinkamos datos, ar norite kitokio maršruto, nei siūlome - parašykite mums!