Pažintinė kelionė į Maroką su poilsiu

Marokas arti Europos, tačiau savo atmosfera ir gyvenimo būdu per šviesmečius nuo jos nutolęs. Marokas jau kurį laiką vilioja keliauti savo judriomis senamiesčių gatvelėmis ir pasigrožėti nuostabiais Maroko gamtos peizažais.

• Išskirtinis mėlynasis miestas Šefšauenas – tikras fotografų lobis;
  • Platus ir įvairus pažintinis maršrutas, kurio metu pamatysite 6 iš 9 UNESCO pasaulio paveldo objektų Maroke;
  • Išbandysite džipus ir kupranugarius Sacharos dykumoje, o naktį praleisite tradicinėse palapinėse – haimose;
  • Pažinsite vietinį gyvenimą – lankysitės šeimoje, turinčioje itin glaudžius ryšius su Lietuva;
  • 3 dienas ilsėsitės "šarmingame" žvejų miestelyje – Esaveiroje;
  • Maža ir jauki grupė iki 12 keliautojų – galimybė geriau pažinti šalį;
  • Dovanojame kompleksinį kelionių draudimą: medicininių išlaidų, nelaimingų atsitikimų, kelionės atšaukimų, bagažo vėlavimo ir kt.

Į KELIONĖS KAINĄ

• Nakvynės 3 - 4* viešbučiuose ir tradiciniuose riaduose (marokietiško stiliaus namuose) su pusryčiais;
  • 1 nakvynė dykumos palapinėse (haimose);
  • Visi pervežimai pagal programą;
  • Ekskursijos ir bilietai į visus lankomus objektus;
  • 1 pietūs ir 5 vakarienės (viena iš jų - marokiečių šeimoje);
  • Lietuvio kelionių vadovo ir vietinių gidų paslaugos;
  • Kelionės draudimas.
  • Tarptautiniai aviabilietai - nuo 350 EUR;
  • Asmeninės išlaidos;
  • Papildomos pramogos;
  • Arbatpinigiai vietiniams gidams ir vairuotojams (2 - 5 EUR nuo keliaujančio asmens per dieną);
  • Priemoka už vienvietį kambarį - 200 EUR.

Programoje nurodytas maitinimas: pusryčiai, pietūs, vakarienė.

KELIAUTOJŲ ATSILIEPIMAI

Prieš savaitę grįžom iš Maroko, tačiau mintys vis grįžta atgalios.
Prieš savaitę grįžom iš Maroko, tačiau mintys vis grįžta atgalios. Be galo spalvinga visom prasmėm šalis, neįtikėtini gamtos kontrastai - per 12 dienų patyrėm visus keturis metų laikus, gal tik taip lauktos afrikietiškos šilumos prtitrūko. Mūsų charizmatiškų gidų Muhamedo, Aniso sąmojingumas ir profesionalumas padėjo atskleisti šalies istorines, kultūrines subtilybes, na o vadovė Violeta išties nepakartojama! Jos meilė Marokui negali nepersiduoti! Kur bežengsi - visur jos pažįstami. Violetos dėka teko patiems patirti, kokie nuoširdūs, atviri, geranoriški vietiniai gyventojai, kaip jie vertina draugystę. Maršrutas puikiai sudėliotas. Nors po šalį pravažiavome apie 2,5 tūkst. km (nei karto neteko suabejoti vairuotojo Chasano profesionalumu), laikas kelyje neprailgdavo - verta pamatyti, kaip keičiasi peizažas nuo vandenyno, per oazes, kalnus, dykumas. Kadangi su Travel Planet keliavome ne pirmą kartą, galime drąsiai rekomenduoti ir kitiems.

Marija ir Romas

Kada ruošėmės kelionei į Maroką, daug domėjomės skaitėme atsiliepimus ir patirtus keliautojų įspūdžius. Jų buvo gana įvairių ir tiesa pasakius nelabai įsivaizdavome tikrojo vaizdo, kas ten mūsų laukia, išskyrus vieną tai kad važiuojame su agentūra Travel Planet apie kurios organizuotą kelionę į Vietnamą turime puikius prisiminimus. Netgi prasidėjus kelionei, Violetai pasakojant apie tai, ką patirsime kelionės metu neatrodė viskas realu. Pasibaigus kelionei pasidarė šiek tiek liūdna, todėl kad deja, bet Maroko pasaka baigėsi. Šios kelionės metu patyrėme, be galo daug geru emocijų, gerokai daugiau negu galėjome tikėtis, ypatingai kas liečia pagrindinį pasakos herojų Violetą, kuri atliko savo vaidmenį tiesiog puikiai. Didžiausia padėka Travel Planet, kad turi savo kolektyve tokius darbuotojus, o Violetai ir toliau stiprybės ir ištvermės kuriant atostogų pasakas.

Judita ir Rimantas Bernotai

Didelis ačiū už įspūdžius patirtus Maroke.
Didelis ačiū už įspūdžius patirtus Maroke. Nuostabi šalis, superinė vadovė Violeta, šauniausia grupė, viešbučiai parinkti idealiai, žodžiu rinkomės kelionę iš kelių agentūrų, bet pataikėm į geriausią. Jau praėjo 2 savaitės, bet Maroko pamiršt nepavyksta. Vienintelis minusas, kad vykome į vienos, o ne dviejų savaičių kelionę, nes nepatikėjau Violeta, kad Marokui savaitės per mažai, bet tai mūsų klaida. Teks pratęsti pažintį su šia užburusia šalim. Tikrai žinau, kad rinksimės jūsų agentūrą, vykdami į sekančią kelionę. Tik kaip tokią fantastinę grupę gaut? Sėkmės ir ačiū Violetai!!!

Daiva ir Laimis

Neseniai grįžome iš kelionės po Maroką. Pilni gerų įspūdžių ir nuotaikos.
Neseniai grįžome iš kelionės po Maroką. Pilni gerų įspūdžių ir nuotaikos. Prieš kelionę nežinojome, ko tikėtis iš marokietiškų orų, nes vykome vasario mėnesį, bet mums labai pasisekė. Pamatėme visus metų laikus – grožėjomės žiema kalnuose, pajutome šaltuką Sacharoje, įtraukėme žydinčių migdolų kvapą, o Essaouira pasitiko išsiilgta saule ir šiluma. Kelionės metu pamažu dėliojomės savo spalvų ir įspūdžių mozaiką. Maloniai nustebino marokiečių nuoširdumas, draugiškas jų būdas, nes visur maloniai buvome sutikti ir išsiskirdavome kaip seni bičiuliai. Visą laiką jautėm kelionės vadovės Violetos, gido Mohamedo ir vairuotojo rūpestį, globą ir atsakomybę už mus „vaikus“. Violeta „gyvena“ Maroku, yra pilna staigmenų, linksmų istorijų. Su ja buvo labai gera keliauti, nes ji suburia žmones apie save ir jautiesi kaip šeimoje. Nuoširdus ačiū jai ir komandai.

Giedrė, Marija ir Modestas

Kelionė į Maroką pranoko turėtus lūkesčius...
Kelionė į Maroką pranoko turėtus lūkesčius ir dėl to esame dėkingi Violetai, kuri visos kelionės metu skleidė pozityvumą ir didelę meilę Marokui. Ši spalvinga šalis užbūrė įvairiapusiškumu: tiek gamtos grožiu, tiek miestų didingumu, tiek savo spalvomis ir kvapais.

Saulius ir Arvyda Kavaliauskai

Dar kartą didelis ačiū už nepakartojamus įspūdžius Maroke :).
Po daugelio savarankiškų kelionių nusprendėme išbandyti keliavimą su kelionių agentūra. Ir, dabar, žvelgiant jau iš perspektyvos, galime drąsiai pasakyti - neapsirikome pasirinkdami būtent "Travel Planet". Marokas negali neužburti, tas tiesa. Tačiau tik puikiai suorganizuotos kelionės programos dėka, visos Maroko detalės (kvapai, skoniai, spalvos, žmonės, kultūra, gamtovaizdžiai) atsiskleidė itin vaizdžiai. Puikūs gidai (šilta ir rūpestinga Violeta, šmaikštusis Khalid'as, atsakingasis vairuotojas Rashid'as) visos kelionės metu mums leido tiesiog mėgautis ir "gerti" įspūdžius. Juokavome, kad renkant keliautojų grupę "Travel Planet", matyt, vykdo atranką, nes bendrakeleiviai pasitaikė labai šaunūs, toks linksmasis autobusiukas, riedantis Atlaso kalnų keliais:) Kas įstrigo labiausiai? Be abejo, saldžiosios apelsinų sultys, aromatingi tadžinai, paprasti ir šilti Maroko žmonės, spalvų įvairovė ir sodrumas, argano ir alyvmedžių plantacijos, banguojantis Atlantas, užburianti Saharos platybė...čia galima "dėti kablelį" ir tęsti, tęsti dar ilgai. Laikas kelionėje prabėgo tiesiog akimirksniu.  Kaip sakė vienas sutiktas marokietis - "vakariečiai turi laikrodžius, o mes turime laiko". Iš tiesų, norėjosi tą laiką bent trumpam sustabdyti ten, Maroko miestuose, dykumoje ar vandenyno pakrantėje:) Ačiū ir dar kartą ačiū.

Jurgita ir Giedrius

Sapnuose dar ilgai išplauks įvairus, besikeičiantis Maroko kraštovaizdis.
Sapnuose dar ilgai išplauks įvairus, besikeičiantis Maroko kraštovaizdis už lango. Triukšmingos ir spalvingos miestų gatvės, tau nežinoma kalba tave kalbinantys nepažįstami besišypsantys žmonės, karščiu alsuojanti Sachara, Atlaso kalnai, už kiekvieno kelio vingio atsiveriantys vis gražesniu vaizdu... Smagi grupė, dar šaunesnė grupės vadovė Violeta. Ačiū visiems už  puikią kelionę ir nuostabius potyrius. Smagių naujų kelionių ir atradimų.

Zita ir Vidmantas Lankučiai

Kelionė labai labai patiko. Pamatėme tikrai daug.
Ką tik grįžom iš Maroko. Kelionė labai labai patiko. Pamatėme tikrai daug. Iki šiol akyse stovi nuostabios Maroko spalvos. Šalis tokia įvairi: ir dykuma, ir kalnai su sniegotomis viršūnėmis, ir žaluma, kuri vietomis primena Lietuvą. O Maroko turgus!!!!!! Keliai Maroke geri, viešbučiai parinkti puikūs, maistas skanus, o tokių skanių šviežiai spaustų apelsinų sulčių niekur neteko gerti. Savaime aišku, kad kelionė labai priklauso nuo grupės vadovės. Mūsų  Violeta nepakartojama! Ji įsimylėjusi Maroką, vos ne kiekviename mieste  turi pažįstamų, žino ką tikrai verta pamatyti, net pataria dėl lauktuvių (smulkmena, bet maloni). Violeta labai rūpinosi kiekvienu iš mūsų, ne be reikalo vadino mus vaikais!!! Ačiū tau "mama".

Svetlana ir Jurijus Afanasjevai

Marokas - nuostabi šalis. Grupė buvo superinė, įspūdžiai nepakartojami, kelionė organizuota puikiai.
​Marokas - nuostabi šalis su maloniais, paslaugiais žmonėmis, skaniomis apelsinų sultimis, fantastiška dykuma ir šiltu Atlanto vandeniu. Grupė buvo superinė, įspūdžiai nepakartojami, kelionė organizuota puikiai. Ačiū, Violeta, už malonų bendravimą, už atsakymus į mūsų kartais kvailus klausimus, už mūsų saugojimą ir vedžiojimą. Sėkmės Jums, mielieji, darbuose ir visame kame. Iki naujų susitikimų!

Vilija ir Vytautas Masiokai

Šauni organizacija, toks jausmas, kad organizavo geriausi draugai ar šeimos nariai :)
Kelionė buvo nuostabi - puikus gidas, draugiški ir įdomūs kelionės draugai, miestai ir kalnai, dykuma ir vandenynas, šaltis ir šiluma, vėjas ir saulė, žodžiu daugybė pojūčių, nuotykių ir spalvų. Tikrai rekomenduosiu jūsų agentūrą, jei kas ruošis į tolimą kelionę.

Dalia Mickevičienė

KELIONĖS UŽKLAUSA

Jei nerandate sau tinkamos datos, ar norite kitokio maršruto, nei siūlome - parašykite mums!