Pažintinė kelionė: Maroko mozaika

2019 Spalio 25 - 2019 Lapkričio 07
Su poilsiu. Liko 2 vietos

+ aviabilietas

Marokas arti Europos, tačiau savo atmosfera ir gyvenimo būdu nutolęs nuo jos per šviesmečius. Marokas jau kurį laiką vilioja keliauti savo judriomis senamiesčių gatvelėmis ir pasigrožėti nuostabiais Maroko gamtos peizažais.

• Platus ir įvairus pažintinis maršrutas, kurio metu pamatysite 5 iš 9 UNESCO pasaulio paveldo objektų Maroke;
  • Išbandysite džipus ir kupranugarius Sacharos dykumoje, o naktį praleisite tradicinėse palapinėse – haimose;
  • Apsilankysite ten, kur Viduržemio jūra susitinka su Atlanto vandenynu;
  • 3 dienas ilsėsitės "šarmingame" žvejų miestelyje – Esaveiroje;
  • Maža ir jauki grupė iki 12 keliautojų – galimybė geriau pažinti šalį;
  • Dovanojame kompleksinį kelionių draudimą: medicininių išlaidų, nelaimingų atsitikimų, kelionės atšaukimų, bagažo vėlavimo ir kt.

Į KELIONĖS KAINĄ

• Nakvynės 3 - 4* viešbučiuose ir tradiciniuose riaduose (marokietiško stiliaus namuose) su pusryčiais pažintinio turo metu;
    • 3 nakvynės 5* viešbutyje ant vandenyno kranto poilsio metu;
    • 1 nakvynė dykumos palapinėse (haimose);
    • Visi pervežimai pagal programą;
    • Ekskursijos ir bilietai į visus lankomus objektus;
    • 1 pietūs ir 6 vakarienės;
    • Lietuvio kelionių vadovo ir vietinių gidų paslaugos;
    • Kelionės draudimas.
    • Tarptautiniai aviabilietai nuo 350 EUR (spalio 25 d. - lapkričio 7 d. kelionei aviabilieto kaina nuo 395 EUR);
    • Asmeninės išlaidos;
    • Papildomos pramogos;
    • Arbatpinigiai vietiniams gidams ir vairuotojams (2 - 5 EUR nuo keliaujančio asmens per dieną);
    • Priemoka už vienvietį kambarį - 320 EUR.

KELIAUTOJŲ ATSILIEPIMAI

Didelis ačiū už įspūdžius patirtus Maroke.
    Didelis ačiū už įspūdžius patirtus Maroke. Nuostabi šalis, superinė vadovė Violeta, šauniausia grupė, viešbučiai parinkti idealiai, žodžiu rinkomės kelionę iš kelių agentūrų, bet pataikėm į geriausią. Jau praėjo 2 savaitės, bet Maroko pamiršt nepavyksta. Vienintelis minusas, kad vykome į vienos, o ne dviejų savaičių kelionę, nes nepatikėjau Violeta, kad Marokui savaitės per mažai, bet tai mūsų klaida. Teks pratęsti pažintį su šia užburusia šalim. Tikrai žinau, kad rinksimės jūsų agentūrą, vykdami į sekančią kelionę. Tik kaip tokią fantastinę grupę gaut? Sėkmės ir ačiū Violetai!!!

Daiva ir Laimis

Neseniai grįžome iš kelionės po Maroką. Pilni gerų įspūdžių ir nuotaikos.
    Neseniai grįžome iš kelionės po Maroką. Pilni gerų įspūdžių ir nuotaikos. Prieš kelionę nežinojome, ko tikėtis iš marokietiškų orų, nes vykome vasario mėnesį, bet mums labai pasisekė. Pamatėme visus metų laikus – grožėjomės žiema kalnuose, pajutome šaltuką Sacharoje, įtraukėme žydinčių migdolų kvapą, o Essaouira pasitiko išsiilgta saule ir šiluma. Kelionės metu pamažu dėliojomės savo spalvų ir įspūdžių mozaiką. Maloniai nustebino marokiečių nuoširdumas, draugiškas jų būdas, nes visur maloniai buvome sutikti ir išsiskirdavome kaip seni bičiuliai. Visą laiką jautėm kelionės vadovės Violetos, gido Mohamedo ir vairuotojo rūpestį, globą ir atsakomybę už mus „vaikus“. Violeta „gyvena“ Maroku, yra pilna staigmenų, linksmų istorijų. Su ja buvo labai gera keliauti, nes ji suburia žmones apie save ir jautiesi kaip šeimoje. Nuoširdus ačiū jai ir komandai.

Giedrė, Marija ir Modestas

Kelionė į Maroką pranoko turėtus lūkesčius...
    Kelionė į Maroką pranoko turėtus lūkesčius ir dėl to esame dėkingi Violetai, kuri visos kelionės metu skleidė pozityvumą ir didelę meilę Marokui. Ši spalvinga šalis užbūrė įvairiapusiškumu: tiek gamtos grožiu, tiek miestų didingumu, tiek savo spalvomis ir kvapais.

Saulius ir Arvyda Kavaliauskai

Dar kartą didelis ačiū už nepakartojamus įspūdžius Maroke :).
    Po daugelio savarankiškų kelionių nusprendėme išbandyti keliavimą su kelionių agentūra. Ir, dabar, žvelgiant jau iš perspektyvos, galime drąsiai pasakyti - neapsirikome pasirinkdami būtent "Travel Planet". Marokas negali neužburti, tas tiesa. Tačiau tik puikiai suorganizuotos kelionės programos dėka, visos Maroko detalės (kvapai, skoniai, spalvos, žmonės, kultūra, gamtovaizdžiai) atsiskleidė itin vaizdžiai. Puikūs gidai (šilta ir rūpestinga Violeta, šmaikštusis Khalid'as, atsakingasis vairuotojas Rashid'as) visos kelionės metu mums leido tiesiog mėgautis ir "gerti" įspūdžius. Juokavome, kad renkant keliautojų grupę "Travel Planet", matyt, vykdo atranką, nes bendrakeleiviai pasitaikė labai šaunūs, toks linksmasis autobusiukas, riedantis Atlaso kalnų keliais:)Kas įstrigo labiausiai? Be abejo, saldžiosios apelsinų sultys, aromatingi tadžinai, paprasti ir šilti Maroko žmonės, spalvų įvairovė ir sodrumas, argano ir alyvmedžių plantacijos, banguojantis Atlantas, užburianti Saharos platybė...čia galima "dėti kablelį" ir tęsti, tęsti dar ilgai.Laikas kelionėje prabėgo tiesiog akimirksniu.  Kaip sakė vienas sutiktas marokietis - "vakariečiai turi laikrodžius, o mes turime laiko". Iš tiesų, norėjosi tą laiką bent trumpam sustabdyti ten, Maroko miestuose, dykumoje ar vandenyno pakrantėje:)Ačiū ir dar kartą ačiū.

Jurgita ir Giedrius

Sapnuose dar ilgai išplauks įvairus, besikeičiantis Maroko kraštovaizdis.
    Sapnuose dar ilgai išplauks įvairus, besikeičiantis Maroko kraštovaizdis už lango. Triukšmingos ir spalvingos miestų gatvės, tau nežinoma kalba tave kalbinantys nepažįstami besišypsantys žmonės, karščiu alsuojanti Sachara, Atlaso kalnai, už kiekvieno kelio vingio atsiveriantys vis gražesniu vaizdu... Smagi grupė, dar šaunesnė grupės vadovė Violeta.Ačiū visiems už  puikią kelionę ir nuostabius potyrius. Smagių naujų kelionių ir atradimų.

Zita ir Vidmantas Lankučiai

Kelionė labai labai patiko. Pamatėme tikrai daug.
    Ką tik grįžom iš Maroko. Kelionė labai labai patiko. Pamatėme tikrai daug. Iki šiol akyse stovi nuostabios Maroko spalvos. Šalis tokia įvairi: ir dykuma, ir kalnai su sniegotomis viršūnėmis, ir žaluma, kuri vietomis primena Lietuvą. O Maroko turgus!!!!!! Keliai Maroke geri, viešbučiai parinkti puikūs, maistas skanus, o tokių skanių šviežiai spaustų apelsinų sulčių niekur neteko gerti. Savaime aišku, kad kelionė labai priklauso nuo grupės vadovės. Mūsų  Violeta nepakartojama! Ji įsimylėjusi Maroką, vos ne kiekviename mieste  turi pažįstamų, žino ką tikrai verta pamatyti, net pataria dėl lauktuvių (smulkmena, bet maloni). Violeta labai rūpinosi kiekvienu iš mūsų, ne be reikalo vadino mus vaikais!!! Ačiū tau "mama".

Svetlana ir Jurijus Afanasjevai

Marokas - nuostabi šalis. Grupė buvo superinė, įspūdžiai nepakartojami, kelionė organizuota puikiai.
    ​Marokas - nuostabi šalis su maloniais, paslaugiais žmonėmis, skaniomis apelsinų sultimis, fantastiška dykuma ir šiltu Atlanto vandeniu. Grupė buvo superinė, įspūdžiai nepakartojami, kelionė organizuota puikiai. Ačiū, Violeta, už malonų bendravimą, už atsakymus į mūsų kartais kvailus klausimus, už mūsų saugojimą ir vedžiojimą. Sėkmės Jums, mielieji, darbuose ir visame kame. Iki naujų susitikimų!

Vilija ir Vytautas Masiokai

Šauni organizacija, toks jausmas, kad organizavo geriausi draugai ar šeimos nariai :)
    Kelionė buvo nuostabi - puikus gidas, draugiški ir įdomūs kelionės draugai, miestai ir kalnai, dykuma ir vandenynas, šaltis ir šiluma, vėjas ir saulė, žodžiu daugybė pojūčių, nuotykių ir spalvų. Tikrai rekomenduosiu jūsų agentūrą, jei kas ruošis į tolimą kelionę.

Dalia Mickevičienė

Sveiki, Travel Planet keliautojai Prieš porą savaičių grįžau iš Maroko. Į tą šalį mane viliojo kalbos apie jos išskirtinį kvapą, skonį, spalvas, turtigą istoriją ir noras suprasti, kodėl tokia spavinga šalis daugelį keliautojų nuvilia. Nebandysiu ieškoti atsakymo, kas trukdo kitiems lietuvaičiams pamilti šį kraštą.. Gal, kad keliavo ne su “Travel Planet” (labai tikėtina priežastis ), gal, kad trūksta laisvo pozityvumo, pasitikėjimo, vidinės šilumos, gal trukdo įgimtas noras viską kritikuoti. Priežasčių gali būti daug… Aš suprantau, kodėl Marokas traukė ir įkvepė tokias asmenybes, kaip tapytoją Jacques Majorelle, politiką Winston Churchill, mados gurų Yves Saint Laurent ir Pierre Berge, režisierių Alfred, aktorę Marlene Dietrich, rašytoją ir keliautoją Tahir Shah ir daug kitų.... Su Travel Planet per 11 dienų pamačiau įvairiapusį ir autentišką Maroką. Dėka Ingos ir Khalid‘o (nuostabi mūsų kelionės vadovė ir nuoširdus vietinis gidas), aš ne tik pamačiau, bet, svarbiausia, pajutau tą šalį. Iš kiekvienos aplankytos vietos parsivežiau ne tik žinias, bet ir labai skirtingus emocinius pojūčius. Kasablaka, Rabatas – judrūs ir moderniški, didingi, bet šalti, kaip prabangus marmuras Hasano šventykloje. Gal todėl, kad ten buvome labai trumpai, man paliko būtent tokį įspūdį.... Fesas – dar viduramžių kvapą vis dar sauganti medina, gatvelių labirintai, mažos ir tamsios amatininkų dirbtuvėles, judrios ir spalvingos prekyvietės, senieji medinos gyventojai, dželabos, skanus gatvės maistas.... Besiblaškydama su savo fotoaparatu, jaučiausi kalta, kad trikdau tų žmonių nusistovėjusią ramybę. Sacharos dykuma – persikinės kopos, mėtų arbata, su horizontu susiliejantis žvaigždėtas vidurnakčio dangus, šilti ir nuoširdūs vietiniai berberai, karavanas, haimos... Čia bandykite pajusti laisvo klajoklio gyvenimo būdą. Ourzazatėje – pajusite Ait Ben Haddou kasbos dvasią, kurioje tik siaura gatvelė skyrė žydus nuo musulmonų, kur šimtmečiais driekėsi karavanų kelias. Tai tvirtybės, tikėjimo ir tolerancijos simbolis. Marakešas – tvarka ir chaosas, ramybė ir triukšmas, arabiška ir europietiška kultūra, viduramžiai ir civilizacija, o naktinė Džema el Fna – miesto teatras po atviru dangumi... Tikrą laisvės pojūtį patirsite Essaouiroje. Tai tikrai ypatingas miestelis – tai Afrikos vėjų, žuvų turgaus, banglenčių, Gnauva muzikos ir naktinių nuotykių oazė. Linkiu visiems keliauti su „Travel Planet“ ir atrasti savąjį Maroką...!!!! Asmeniškai man, tai buvo tik pirmas žingsnis pažintyje su Maroku.... bet jų bus ir daugiau Ačiū Tomui, Ingai, Khalid‘ui, visiems, kurie prisidėjo prie šios kelionės įgyvendinimo ir, žinoma, visiems kelionės draugams!!!

Jūratė Samušienė

KELIONĖS UŽKLAUSA

Jei nerandate sau tinkamos datos, ar norite kitokio maršruto, nei siūlome - parašykite mums!